Czy można sprzedawać chusty wg moich wzorów?

•••

Nie wyrażam zgody na sprzedaż chust wg moich wzorów. Chusty można wykonywać tylko na własny użytek.

•••

Musiałam podjąć taką decyzję, nie była ona łatwa. Bardzo proszę o uszanowanie jej. Jeśli ktoś ma jakieś pytania na ten temat, zapraszam do kontaktu poprzez Facebook 


WAŻNE

Po wysłaniu zakupionego wzoru/pakietu, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, nie ma możliwości zwrotu zakupionego pliku.

Wzory opracowane są przez Monikę Turecką ©️Reliefowelove. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ich opis, schematy i zdjęcia są objęte prawami autorskimi i stanowią całość. Nie zezwalam na ich rozpowszechnianie. Publikowanie schematów lub ich części, nagrywanie filmów, robienie zdjęć, tłumaczenie na inne języki, sprzedawanie jako własnego jest niedozwolone.


Przy publikacji zdjęć w internecie wykonanych chust wg moich wzorów, proszę podać nazwę i autora wzoru np „Wzór Leanna od Reliefowelove” lub jeśli chusty są takie same jak moje propozycje, proszę podać informacje „Inspiracja od Reliefowelove”.

~~~

KOPIOWANIE

Proszę nie kopiuj mojego stylu, zdjęć, opisów, filmów itp na IG lub FB. Nie zbudujesz swojej marki na moich pomysłach. Jeśli nie umiesz wymyślić coś sama, nie masz jako twórca swojego stylu ani pomysłów, to znaczy że robisz to na siłę i oszukujesz siebie oraz swoich klientów. Z czasem wyjdzie na jaw i inni zauważą, że mnie kopiujesz, ponieważ w internecie nic się nie ukryje. Taka marka nie ma szans na przetrwanie a oferowanie komuś nie swoich pomysłów jest nietaktowne i jest po prostu oszustwem.

To bardzo przykre, że nie masz swoich pomysłów. Bardzo Ci współczuję. Może to nie ten moment, może nie powinnaś tego robić, coś jest nie tak lub powinnaś postarać się bardziej. Jeśli chcesz o tym porozmawiać i zaczerpnąć informacji na ten temat jak to zrobić to zapraszam, służę pomocą i radą.

Szanuj pracę innych twórców.

Inspiruj się ale nie kopiuj. 

Inspiracja – co to jest? 
• natchnienie, wena, zapał twórczy,
• wpływ wywierany na kogoś, zachęta, sugestia.

~ ~ ~

Moje wzory na chusty są moim znakiem rozpoznawczym i są moją marką od lat. Na IG jestem bardzo zaangażowana w to co robie, w swoją pasję i content nad którym bardzo dużo pracuję.

Dlatego, nie wyrażam zgody na to, aby ktoś dla pieniędzy i kariery w social mediach budował swoją markę na moich pomysłach, chustach, wzorach itp. itd.

Szanujmy się.

Ja nikogo nie krzywdzę, nie kopiuję, nie ubliżam nikomu publicznie dlatego i Ty uszanuj moją twórczość.

Wszystko to wynika z nadużywania mojego zaufania przez niektóre osoby, które chciały „wybić” się na moich pomysłach w social mediach, dlatego bardzo proszę o uszanowanie moich decyzji. Ja nie wtrącam się w decyzje innych twórców, zawsze szanuję ich wybór i mam nadzieję, że tym razem będzie tak samo :)

Życzę samych przyjemności 
Monika 
RELIEFOWELOVE